Κάνε "ζέσταμα" με Yoga.

2019-08-27

H Yoga μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάνεις «ζέσταμα» και να ενεργοποιήσεις πιο γρήγορα και σωστά τους μυς σου , πριν την προπόνηση σου στο γυμναστήριο. Ζέστανε τον κορμό σου , τα χέρια , την πλάτη σού και τους ώμους σου μέσα από την Yoga.

1. Έλα στην θέση της σανίδας (plank pose) , τοποθετώντας τους καρπούς σου κάτω από τους ώμους σου και ανοίγοντας τα χέρια σου στο άνοιγμα τους . φέρε το σώμα σου παράλληλο με το έδαφος καθώς στέλνεις τα μπροστινά κόκκαλα της λεκάνης σου προς το στήθος και τον κόκκυγα σου προς της φτέρνες σου. Ενεργοποίησε τους κοιλιακούς σου και τους τετρακέφαλους σου. 

2. Από την θέση της σανίδας έλα στην θέση του Σκύλου (Adho Mukha Svanasana) στέλνοντας την λεκάνη σου ψηλά και τις φτέρνες σου προς το έδαφος. Βεβαιώσου πως δεν έχεις μετακινήσει τις παλάμες σου προς τα πίσω και πως τα πόδια σου είναι στο άνοιγμα της λεκάνης σου . Από την θέση αυτή έλα ξανά στην θέση της σανίδας για αρκετές φορές . 

3. Στην συνέχεια κατέβα στην θέση της Chaturanga Dandasana, «κολλώντας» τα χέρια στα πλευρά σου μέχρι οι αγκώνες σου να έρθουν στην ίδια θέση με του ώμους σου , χωρίς οι ώμοι σου να καταρρεύσουν προς τα αυτιά σου. Μείνε στην θέση ενεργοποιώντας ολόκληρο το σώμα σου. Από την θέση αυτή , ανέβα πάλι στην θέση της σανίδας και επανέλαβε όσες φορές χρειαστεί. 

4. Από την θέση της σανίδας έλα στην θέση της Vasisthasana. Βεβαιώσου ότι οι παλάμες σου είναι κάτω από τους ώμους σου και στρίψε τις φτέρνες σου προς τα δεξιά ανοίγοντας τον κορμό σου. 

5. Τοποθέτησε τους αγκώνες σου κάτω από τους ώμους σου και πλέξε τις παλάμες σου , δημιουργώντας ένα «καλαθάκι» και ανέβα στην θέση της σανίδας. Βεβαιώσου πως οι αγκώνες σου είναι στο άνοιγμα των ώμων και ενεργοποίησε ολόκληρο το σώμα σου. 

6. Από αυτή την θέση άρχισε να περπατάς τα πόδια σου προς στους λυγισμένους αγκώνες σου μέχρι η λεκάνη να έρθει όσο πιο πολύ κάθετα μπορείς και μείνει στην στάση του «δελφινιού»

7. Από την θέση αυτή δοκίμασε για μερικές φορές να στείλεις το σαγόνι σου προς τους καρπούς σου και ξανά πάλι πίσω, χωρίς όμως να καταρρεύσουν οι αγκώνες σου προς τα έξω.


Πάνος Κοντογιώργος.